donderdag 12 november 2009

zvv Raven 20 november 2009 18.30uur

Graag weer aan-/afmelden

14 opmerkingen:

Marcel zei

Tuurlijk ben ik er, wie niet!!! We moeten tenslotte tegen de raafjes!!!

Mark zei

Neen, ben er niet.

Joekes zei

Sorry ik ook niet
Succes

Z W A A N zei

Ja, ben d'r bij!

Tinus zei

Jawohl

Ferry zei

Uiteraard

Emiel zei

Aanwezig

Marcel zei

Zal een mooie en zware pot worden, met maar 5 spelers!!!!!

Emiel zei

Heb nog teveel last van blessure van maandag dus kan vrijdag niet mee doen.

Marcel zei

Field, begrijp dat we het met 4 man moeten gaan doen!!!!!

Mark zei

Spijtig genoeg heb ik dit zien aankomen en is er geen actie ondernomen om de wedstrijd te verplaatsen een aantal weken geleden. O ja heb ik al gezegd, succes? Neen, succes allen!

LGR zei

Mannen, ik vind het nog wel leuk om een balletje te trappen om half 7 hoor, als jullie omhoog zitten.

Gr. Lennard (Rebound Futsal)

Marcel zei

Lennard,

Je bent welkom, maar geloof dat ik dat nu al op 3 sites heb geplaatst.

Zien je vanavond.

LGR zei

Ok Marcel, ik zorg dat ik er om kwart over 6 ben. Groet Lennard