zondag 3 oktober 2010

vrijdag 8-10-2010 Wilkens 19.25

graag aan-/afmelden

9 opmerkingen:

€miel zei

Ben er wel maar als supporter. Ben er vlak voor tijd denk ik.

Ferry zei

Ik ben er ... als keeper. Ben op tijd.

Jeroen zei

Ben er....als speler. Ben op tijd.

Tinus zei

Ben er niet... probeer nog wel wat te regelen.

Mark zei

Gaat lekker. Marcel is er ook niet lijkt mij. Ben er wel en heb wat geregeld! O ja ben denk ik wel net op tijd! Tar kop op je kunt wel wat regelen! Tijd zat om 't te regelen dacht ik zo!

Richard zei

ik ben er.....als speler. Ben op tijd.

Marcel zei

Juist en ik ben er wel maar inderdaad doe niet mee. Dus als supporter en ben wel op tijd

Joekes zei

Ben er. Maar kan zijn dat door familie omstandigheden bij fam Dorgelo ik mijn oppas kwijtraak. Hoor ik vrijdag

Joekes zei

Voor diegene ik ongerust heb gemaakt. Gaat om opname voor geboorte van neef/nicht :-)Dan moet mijn ouders oppassen op andere kleinkinderen.