dinsdag 27 september 2011

vrijdag 30-9-2011 Glascare 22.00 uur (beker)

graag aan-/afmelden

11 opmerkingen:

Richard zei

present

Mark zei

Heel misschien dat ik er ben. Hangt af hoe snel ik weer terug ben van uitje werk. Ik neem de spullen wel mee, maar kan niks beloven.

Joekes zei

Helaas niet aanwezig. Succes allen

Tinus zei

Helaas, niet aanwezig....

Bok zei

Helaas aanwezig!

Marcel zei

Ik ook aanwezig! Volgens mij hebben wij best wel tekort! Wie zijn er wel, Richard, Ferry, Jeroen en ik, dus komen er nog 1 a 2 tekort!

Ferry zei

Gaat weer lekker zo. Misschien verstandig om even duidelijke afspraken te maken wat betreft afzeggen. We zijn al met zo weinig!! Ik ben er wel.

Mark zei

I agree Ferry, weet niet waarom die anderen niet kunnen, maar als t een oppas kwestie is dan........ Gewoon 1 tje bijlenen. Ik ben wel net niet op tijd. Vertrek om 2000 uur uit Scheveningen. Kan niet eerder. Leeft die andere Tar nog?

ferry zei

Andere tar zit in Portugal

Tinus zei

Yep, afspraken is goed.... Maar al eerder gemeld aan Field.

Marcel zei

khoop dat we er genoeg hebben en anders wordt het bikkelen! Kheb er iig zin in!